Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

18 October 2011

Seronok Seronok day

Firstly ya nak ucap bnyk2 thnk pada umi sbb blikan kek
ape yer nama nya, FOREST CHEESE kot
aku tengok bagai2 kek kat Secret Recipe, sampi lupa nme kek
ape2 pon BIG thank kat umi
mkn cheese lagi, mlm before tu aku da melantak pizza 7 cheese tu + choc float
hoi ya hoi.. rasa da smpai ank tekak..
kbest kan mkn cheese ngn aiskrim *tobat xnk lagi dah

So smlam kua jln lah ngn 'KAWAN'
konon nya nk celebrate sesama lah gitu, tp lbih kpd kua date jer
lame kot xbsua muka sbb dok mnetap kat perak nun jauh ke utara
time die dtg jmput, ade adik2 dia sama..
alahai dak kecit IMAN tu da tdo atas pgku dia
cian nye.. dgn serta merta aku amik dak kecit tu.. hai
takde tokoh langsung nk jd mak..susah nyer
ktorg terus ke hospital WAD 5.. nengok mak
alhamdulillah da ok sikit keadaannya <3

Then xlama kitorg kat situ, 'KAWAN' aku buat kputusan utk balik
yelah i follow u lah.. lagi pun u yg drive
kang cicir, tpaksa tumpang lori ayam balik uma susah plak


*haish time2 ni la otak da jadi xbetul kan.. (^_^)


Then kitorang balik.. anta adik2 dia kan uma org yg jaga adk2
sbb kcian, aku ne pndai sgt jg dak kcit ni
adik aku pon da besar, xde nk jg dak kcit dah.. hai pglaman
lagi pon dia da meragam.. nangis2. ngntuk kot
lepas anta kitorg pi lunch mam asam pdas kat JJ
yela..bak kata org tuh, lame dah xmam sedap2 ni.. so mkn lah kat sna
then jalan . . jalan . . dan jalan

*so pada 'KAWAN' aku tuh, thnk sbb sudi bwk aku jenjalan. seronok. lame xjumpa kan3. sampai tmerajuk2 kat aku.. anyway thnk yaw.. and pada kawan2 YG WISH BIRTHDAY kat aku tu. thnk sbb ingat pada aku.. love u all very much. ganda 23. kebabooommmmm !!!




Thank for reading , drop your comment please

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...