Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

02 September 2011

Aku Rasa Bodoh !!

Aku rasa bodoh . .
cam tak best jer bunyi nyer , mungkin kurang pandai
Aku bukan nak ungkit , tapi kau sgt memaksa aku untuk lakukan
Peluang yg ada , kau telah guna kan sebaiknya . .TAHNIAH ! !
Bila pikirkan balik , kenapa perlu ada peluang tu ? kenapa ?
hm, wujudku di sini hanya untuk dipersenda
mungkin juga untuk dipermainkan ? ?
tidak, aku tak rela . .
sudah2 lah tuh, bak kata roomate aku
kalau dia xboleh terima kita seadanya , knapa perlu kita trima dia seadanya
Forgive and forget ? owh mudah nya . semudah ABC

Aku tak da niat nak buat kau sakit hati
or what so ever . .
tapi semakin ku pendam , semakin bernanar jiwa ragaku . hehe
aku sebolehnye , lupakan kisah 'org' lame demi mnjaga hati 'org' baru
now, aku tak rasa berbaloi buat sedemikian
salah aku ker ? ?



Thank for reading , drop your comment please

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...