Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

31 August 2011

Maaf kerana merindui Mu ~~


Maaf, asik lupa jer nak update blog ni
Dikesempatan ni dya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA
kepada semua yg beragama islam
maaf andai ada terkeci hati dgn dya harap sudi maafkan
yelah kite ni xpenah sunyi wat silap
baru lepas mintak maaf, jap lagi terbuat salah lagi
pada kawan2 yg kenal siapa daya ni
daya nak mintak maaf dari ujung rambut, sampai ler ujung kaki
jemput datang rumah..
tapi lau nk dtg lepas 4hb ni, jemput lah ke UITM SI
kita raya kat sane ye
hehe..cuti xpanjang kan paham2 jer lah




Actualy, benda yang wat daya teringat smpai skrg
suma pasal roomate daya
before balik raya, tak tau nape tacink sgt
sedeyh sbb 2 org roomate senior part 5
lepas ni xjumpe dah, diorang da praktikal part 6 ni
masa nak balik tu diorang xde, tp lbih baik la kut
sng nak kawal prasaan sedyh ni.. sob3~~
tibe2 time dah nak kuar bilik , depa mai lah
aduh banjir sudah CG48
*padahal nak balik raye jer pon
bahang nya sudah terasa . kah kah kah
aku rasa org yg paling sedih tu adalah AKU
sblum kuar bilik aku telah mninggalkan skeping coretan ati
yg aku lekatkan kat cermin bilik
xsangka diorang baca time aku dlm tu
kami pon menangih berjemaah


coretan yg sempat ku tampal kat cermin


Pada my lovely senior, MIRA, AJIM
and xlupa jugak my roomate ATIEN, IEZAH
always miss u all (=,=)




Thank for reading , drop your comment please

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...