Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

01 August 2011

Puasa Dah Hari Ni ~

First Puasa??
yelah bagi yang muslim kan hari ni da start pose
sronok jugak pose kat sini
pagi2 bangun kol 5 then sahur
pagi td aku sahur roti ngan milo wat alas perut
nak makan berat xlalu
then gi klas mcm biasa lah..PERAK tak cuti
umi call smalam ckp umi, adik, abah sume cuti
ish, JOHOR amik cuti kan
geram, first puasa xdpat cuti mcm dulu2

tapi xpe lah kan..
dah dok negeri orang kene la ikut rentak diorang
bak kata orang masuk kandang kmbing mngembik
masuk kandang harimau mengaum
eh..eh.. btol tak ayat aku ni ??
bm ni tak terror sgt kan..hek3
petang2 ada bazar kat UiTM aku ni
so, dapat gak la nk buka lain2 kalau teringin
lg pon dkt jer dgn kolej aku
bkk tingkap jer nmpk bazar ramadhan tuh

Tapi yang xbest nye
bie bgun sahur pagi td ingat xmau tdo
mcg2 then call lah no yg ade kat phone tuh
then tibe2 kene sergah
ish geram
ape lagi ttup lampu pluk domo
then terus tido
(@,@)

Ape2 pon aku tetap rindu nk puasa n buka kat uma
buka dgn adik sampai kol 8
hek3.. adik aku RINDU kau lah..
call lah aku budak kecit..


And last to all my beloved friend

~ SELAMAT BERPUASA ~



Thank for reading , drop your comment please

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...