Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

20 July 2011

Home Sweet Home !!

Ffuhh fuhh...
Banyak da habuk dengan pelbagai sawang melekat dkt blog ni
Semenjak aku menjejakkan kaki ke uitm SI
macam da terlupa dkt blog nih
yela,buzy skit dgn pelbagai assgmnt, kelas, test 
xsempat nk ngadap my lovely blog ni
tapi xpe,kau tetap di hati ku syg..hehe

Dapat gak aku balik cuti sem ni
huhu..kalau x,mmg dok ngadap blok ngn fakuti jer
Rindu nye lame xjumpe family
aku sampai dlm pukul 1 pg
peh bus tu bawak cam siput babi
sepatutnye dr perak ke muar dlm 6 jam
jadi 9 jam,hangin satu badan
sampai uma aku tgok pintu bilik aku kene tutup ngn meja
cane nak masuk nih,nak kena angkat jgk lah meja ni
da penat sgt
adik dgn selambe je die masuk bilik die
penat tunggu aku kt bus stand la tu
umi gelak,umi ckp masuk pintu belakang
ish pindah bilik ker???
rupe nye bilik aku da kena pecah
2 jadi satu..amboi luas
boleh main kejar2 kot dalm bilik nih

semalam keluar dgn dia..
tp kejap jer sbb ade masalah so kua sejam jer..uish
ari ni sweet memory for us
habiskan masa bersama dengan si dia
even tak lama mane, tp seronok sgt
thank awk, awk buat saya happy giler2 arini
even masa awal2 jmpe td sya merajuk
sbb tayar motor saya pancit, tp awak nk jmpe jgk
nmpk selfish di situ yer..
ape2 pon saya heppy sgt..thanks lot
(@,@)




Thank for reading , drop your comment please

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...