Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

04 May 2011

Pemandu Berbahaya !!

 Convertible Female alhamdulillah..
akhirnya setelah lama xpegang stereng
aku dpt jln batu pahat
even tak jauh dr muar, tp aku seronok sgt
yelah, aku nih jenis gabra+cuak

mula2 bwk mmg dok jln sunyi jer
kereta yg ade kat jln tu pon ade bape buah je
bwk pon cm katak kodok jer
slow smpai segala mcm kereta potong
haha..
paling best time double line
cm siput sedut org blakang follow aku
agaknye tah ape sumpah seranah kat budak nih
time nk belok simpang pulak
main pakai redah jer..tak tengok tul2 jln
sukati awk jer kan daya
PEMANDU BERBAHAYA!!!


takyah tengok lama2..muka buruk


nak jadikan cerita
tgh otw balik dr bp, tersmpak pakcik polis
aku mmg xpndai main gear
sekali kau,dpn pkck polis kete ni senggut2 pulak
mati enjen dpn pkck tuh
peh, org kat sblh nk menumpang nih
membebel je . . bikin waa makin cuak la
maklum lah kereta dia
kena saman dah xmasal kan
nasib baik pkcik polis tuh suruh jln je
sib baik bhaii !!!

huhu..
bile time dah sampai dkt taman
bukan main lama nak handle kete tu
enjen siap mati2
nasib xde org kat situ
huh,kalau test jpj lagi nih bole failed
tp bak kata Nur Hazimah
Hidayah kena biasakan bawak lah okey
nnt lama2 okey lah bwk kete
thank syg !!!
xsabar nk jumpe awk esok



Thank for reading , drop your comment please

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...