Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

07 May 2011

Kan Sepatutnya Happy !!


Assalamualaikum..
pg2 buta lagi aku da bangun nk sahihkan kenyataan
macam xtrime knyataan je bunyinye
haha, kalu x time ni lom celik lagi
har har har...
malam td sebelum tido lagi aku dah tau sume ni
kepala ni berat jer pikirkan benda nie
asal sedih sgt daya, kan sepatutnya kau happy
bukan aku xbersyukur dgn rezki tu
tapi aku xbiasa dok jauh ngn family
time skola pon dok asrama mase menengah rendah je
pulak tu, tiap2 minggu umi dtg melawat
mase bkn melawat pon dtg..hehe
time aku dok gentel keyboard ni pon air mata melimpah2 *cengeng
asal nak sedih sgt ni
yelah, aku dok johor.
sekali dpt u dekat utara, kat bota perak
nangis3..

 DIPLOMA PENGURUSAN HARTANAH
UITM KAMPUS SRI ISKANDAR,BANDAR SRI ISKANDAR
BOTA,PERAK


sila tenung part higlight tu..(@,@)


tp bila umi ngan abah happy je bila aku dpt masuk u
xsampai hati nak ckp aku xnk pergi
dengan keputusan yg xok mcm ni..
jgn nk bnyk complen sgt lah
Ya Allah, aku harap nie keputusan yg betul aku amik
mungkin tu rezki aku,
anggaplah tu jalan kau nak ubah masa depan kau tu
jgn pikir sgt,
ntah3 da pi blaja sane xnk balik uma da
hmm, kuatkan lah hati aku Ya Allah
Semoga aku dpt tempuhi semua ni dgn sebaik mungkin
Amin....



Thank for reading , drop your comment please

2 comments:

Liyana Lynn said...

good luck dik! teruskan belajar.. kita tak taw bila peluang yg baik cmni dtg lagi.. :)

PEnSiL WArNa said...

Thank kak..
mungkin ini yg terbaik kan
mudah3an..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...