Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

27 February 2011

Kenangan Pahit

Hari ni aku nk cerita satu benda
benda yang aku langsung xjgka terjadik kat aku
langsung xjangka
mcm ni la, xmau intro bbnyak

malam td ada ceramah kat surau taman aku
sbelom gi surau, aku ckp kat umi aku rasa lapar
then gi kdai aku bli muffin n air soya
makan la dalam kereta
tak tahan lapar gila nih..aku lahap la
then aku bkk tin soya n minum
xabis minum.letak dalam kereta dulu
nnt blik ceramah ley continue minum soya lg



 
then masa balik dr surau
aku letak tin soya kt dalam ice box dulu
nnt haus boleh la minum kan ???
smpai pg ni baru aku amik air tu untk diminum
umi gi anta adik tusyen
belikan aku breakfirst nasi ambang
aku pon makan la..fevret aku kan..kan..kan
aku minm plak air soya
sekali aku rasa sesuatu yang plik..
nk tau ape tak ???
nk tak3 ???
ade seekor lipas kecik dalam tu
tau x, lipas tu ape??
ni haaaa...


korang kenal tak binatang ni kawan-kawan ??
dalam air tin soya aku..
dgn serta-mertanya aku terus ke bilik air
aku muntahkan semua makanan aku
semua sekali
aduh,pertama kali berlaku
serik rasa nk minum air soya lagi
welkkkk !!!

*pesanan buat readers, please dont put your drink in car..haha.kete umi ada lipas.cit..
tak guna..membuatkan aku fobia nak minum soya bean lagi..ingat tau,binatang macam ni boleh
check in dalam makanan yang kite biarkan terdedah..argghhhh

Thank for reading !!!


Thank for reading , drop your comment please

2 comments:

unknown #2 said...

daya... ko wt shoutbox cntik ue cm ne???

PEnSiL WArNa said...

ko tgok kt coyotitoaimd.blogspot.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...