Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

12 January 2011

sEmUt . . sEmUt !!

View Image

Semut.. masih syg lg aku kt name nie..
mne tak nyer.. skola aku dipenuhi semut2 perempuan
THE ARDENT ANT
haha..maskot nie aku pegang sampai da bis skola tau
haha..
eh.. mne ade aku tipu.. tak cayer???
meh sni meh.. tengok ni


kan betol kan.. takde tipu lah..
nie bukan kantin skola sab kayh..ni kantin sk bt5
tempat aku, iena and sheril keje
gambar ni diambil pade hari RABU bertarikh 12 JAN 2011
sayang lagi tau kat semut2 ni..haha


huh.. PENAT!!
tue la sebaik-baik pekataan yg mggambarkn dunia arini
masing2 ade tugas.. visi dan misi
sheril dok siuk nyapu, alina lak sibuk kemas meja
aku??
aku sibuk mik gambar diorang lah
sbb time tu KHOIR dgn bos nga gi amik air kt uma atok
haha..
pastu aku nyer turn basuh pinggan
naik kematu pinggang ni..basuh sambil cangkung
dek kerana tak ade notis pmberitahuan
AIR TAK ADER..
geram tol time air xade ni..pinggan ade jer nk kene basuh
xpela daya.. keje kene ikhlas kan..
hehe..bagus2.redha jela kan
dengan melayan pale khoir tue.. nek gile aku dibuatnyer
haha..ade ker die ckp bukan2..
HAHA!!!!!!!

Thank for reading , drop your comment please

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...