Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

11 January 2011

BiNtAt DiJAmAh NyAMuk !!!

sadiss!!!
enak2 saje nyamuk memburu aku..
cis!! xbebaloi aku sedekah my darah kt nyamuk.
 tiap mlm aku jd buruan.klu boleh kurus xpelah..
ni tak..pagi2 tgok tubuh ku..memerah..
cis!! die buat love bite sudah.. grrrrr!!! sakit jiwa.
ptg2 lg aku da mlancarkan tembakan peluru ubt nyamuk..
peh!! idung binatang durjana ni da kebal gak nyer!!
maruah tercabar..
tak cntik dah kaki nie..sik aku garu2 jer..Huhhh!!  



die ingat aku nie retaurant ker.. men pakai sedut jer darah aku..
xbayar lak tuh. klu sedut lemak aku bagus gak..
dialu-alukan.. huh!!



Thank for reading , drop your comment please

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...