Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

14 January 2011

nesCafe Ais


rase nk tergelak jer bile kenangkan
mcm ner aku boleh dpt name NESCAFE AIS
haha !! cis ..
semua nyer bermula di Sk Bt5
bile mata aku terpandang tag name sorg cikgu
AIS
sejak dr hari tu aku mule cari
gerangan cikgu yg punya name seunik tuh
haha.. seronok sayang

one day,,ckg dtg mkn kt kntin
die mintak air tp xingat lak pd siapa die mintak
aku ngn alina main2
saje gurau+gelak dgn nme tu
xsangke die dgr..

bile time die nk bayar die pggil la aku


ckg : dik2, kire ni dik

daya : yer ckg.. ckg mkn ape yerk??

ckg : saya mkn nasi ayam dgn nescafe AIS

daya : hekhek

ckg : eh , ape gelak (sambil trsenyum)


dan dgn itu..jeng2
bermula nye nme ais dibibir
pkerja2 kntin@kakak kntin
sampai bos pn da tau da..haha
aku,lina n sheril ade admire ngn ckg2 bt5
time nk anta air, masing2 anta tok ckg msg2
gile btol lah kn..
tp skrg, lina n sheril da bhnti keje
xde lg kwn nk gosip
sob3 (+,+)


Go to fullsize image

Thank for reading , drop your comment please

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...