Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

24 January 2011

JiWa TeRLukA !!

mgkin ini salah aku
tapi ape yg aku buat ni bersebab taw tak ???
knapa msti nk diungkit banyak kali..
dah lah,aku penat
sbenarnya harini daya nak bg suprise
tapi bile tiba2 jd mcm nie,, hilang mood aku
kalau xnk aku tolong kau..diam2 suda
tapi jgn nk pertikai kan
ingat aku bodoh ker ????

penat aku menangis..
kenapa kau xpikir prasaan aku
tolong lah phm..
kita same2 prempuan..ade hati perasaan
emosi dan fizikal aku trtekan
aku nk hidup tanpa masalah taw tak??

View Image

dah lah ok..
aku nk remove sume masalah
aku benci masalah taw tak?? benci sangat
tolong pegi wahai msalah
aku xkenal kau!!!



Thank for reading , drop your comment please

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...