Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

06 March 2011

Baling Boling

disbbkan dah lama tak update blog
aku dgn rela hati hari ni nak mengupdate
hahahaha..
dah lama aku and Alina plan nk keluar reunion
tp kerana kekangan masa dan masalah2 lain
asik tak jd jer
bosan giler..ajar sini xleh,sane sibuk
malas dah nk nk plan lagi

so bila Nadiatul kata nk men boling
aku terus jer ok..
lantak arh xde orang pon
janji aku dapat keluar ngn kawan2
xla meriah sgt pon, sbb xde org kan..kan
ksian seyh
*menagih simpati nih

BOLING ! ! Im coming..




saje nk bagitau..
tue bola boling yang kami men baling2 td
haha..*ingat org tak tau ker??
jiran tetangga yang main td mmg handal
aku men pkai sedap hati jer
jnji bola aku sampai kat unjung..
tau x,dua2 game yg kitorang main td
aku dpat no 3 jer..
alina asik strike jer..
aku langsung takder spare
*eh,aku da lame xmain okeyh..bkn pengko

haha..end of the story
ok dr tmpt boling tu jalan kaki gi kdai mkn
dekat school driving..
citt...
jauh gak aku memetis..



Thank for reading , drop your comment please

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...