Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

13 April 2011

Sakit Nyerr !!!

 Crying 2 rasa mcm down habis
tunggu daripada semalam kott
last2 time da boleh bukak laman web nye
umah aku blackout pulak
arghh !!!
mmg btol2 dugaan dgn pelbagai rintangan
skali bukak nie pulak yg keluar



b'sabar lah wahai makcik
dah xda rezki nak jadi cikgu gamaknye
walau sebaldi air mata kua sekali pon
dah xdpt nak wat camno
insyaallah ade lah kat tmpat lain tue nnt okeyh
*sila jgn gelak..sedih ni

aku terasa da tergolek jatuh da aku nih
kalau lah nie semua mimpi aku dah cut supaya stop
aiseyh..suke ati kau je
xbole blah lah kau daya
aku rasa mcm donut penyek dah ni
kemek harapan nk jd Ckg Hidayah la..
waaa.. Sobbing 

View Image

nangis pelbagai irama dan rentak (''.)


*pesanan buat kawan2, sedara mara, cucu cicit..yg spesies pnye jwpn dgn aku bersabar lah keyh..
*insyaallah ade rezki nnt kat tmpat lain..
*DIA dah tetapkan yang terbaik untuk kit semua *ckp sikit pnye bgus daa

Thank for reading , drop your comment please

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...