Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

12 March 2011

Hari yang Membosankan

Pagi td aku bangun lambat lagi..haha mcm rutin harian pulak
dalam kol 8pg baru aku tersedar dr tido..aishh..ujan plak tuh, enak tido
aku bermalas2 kat katil..slalu pg2 dah kena kejut
tp sebab awk keje pg hari ni, so sy tdo lah..huhu

time tgh sedap2 meregangkan segala otot dan sendi2..
umi kejut ajak gi breakfirst kat kedai, aku makan lontong jer
sbb dah tiap pagi melantak roti canai n mee goreng
harini aku tukar selera..huhu

ada 2 majlis kawin aku pergi harini..jeles,cntik sgt pengantin
shiittt..kenapa aku perlu jeles..hahahaa
then balik tu lepas aku rasa2 nasi da hadam..ape lagi
aku landing di tempat beradu ku..hoho
tido lagi..adoii takde keje lain lah daya ni..




owh,bosan nyer..satu hari xde kawan nk gado..
bile lah awk nk balik ni..da malam ni.adoii, xpasal2 aku tido dulu
hmm, demi melenyapkan tahap kebosanan aku dok ngadap lappy jer
hmm...bosan



Thank for reading , drop your comment please

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...