Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

27 March 2011

Aku anak Friskies ??

Assalamualaikum..

Bila terkenang zaman kecit2 mmg best
mcm2 umi cite about aku time uh
haha..bengong jerk

tapi benda2 tue mcm xde jer dlm memori
knape ekk?? nape aku x ingat
adoyaii..
tapi ade satu bende msih tsimpan kmas dlm otak aku ni
*haha ayat nk skema
bile aku jumpe mak jer msti aku ingat balik
(mak merangkap bby sitter)





time aku dok umah mak and baba
aku kecit lagi..4 ke 5 thun
naik van skola, boleh kua lalu tingkap jer
alangkah comei nyer aku time tuh
*nada perasan.. haha

so malu nak ckp..xmatang lagi
baba bagi kucing makan friskies
aku pon tanpa segan dan silu suap friskies lam mulut
nyum..nyum..nyum
sedapnya hingga menjilat kaki

kucing mam, aku pon mam
amalan yg baik
sharing is caring bak kata datuk nenek beliau
huhu..

even now umo aku dah nk masuk 18thun
asal aku gi umah mak jer 
mesti mak ckp..
haa ni 'anak friskies mak' 
alahai..malu eden lah mak..sume org tau da

so, tp nasib baik aku tak mengamalkan
makan bersama kucing sekarang
sebab aku xbela kucing..
aku bela hamster
meow..meow..meow !!!







Thank for reading , drop your comment please

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...