Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

17 February 2011

Hati Aku Dibawa Pergi


Semalam aku ingat nk kluar jap lah
nk amik pendrive
al-maklumlah 'enck saya' dah nk gerak ke Melaka . .
hahaha ! ! meleleh den
belum sempat keluar rumah , tau2 je die da smpai depan rumah
dah siap pakai kemeja lagi purple 2 lg . .
hehe . . comel nye xde rambut 
kejap ye ? ? dah nak gerak yer ? sedih2
'ala seminggu jer daya , nnt balik kte jumpe lagi okeyh'




Go to fullsize image


bosan nyer kat rumah . .
kalau xpagi2 lagi da pegi meeting dgn 'enck saya'
baru dua hari die dekat sana , masih ade lagi 6 ari lagi syg
lame siot . .
cepat sikit balik taw . da boring sgt nih

sejak 'enck saya' xda kat sini
aku da tak kuar berbasikal mengeluarkan peluh lg
mcm mengada2 pulak
time2 ni kaki nk terseliuh . . nk jalan pon sakit
cit . . mmg sgt mengada2 kan
 haha ! !


Go to fullsize image

Thank for reading , drop your comment please

4 comments:

fatenhjikhsan said...

salam,,hye dayah
lame x jumpe..
sabar ea..
btw,encik ko pi mane???

NeSCAFe AiS !! said...

salam..
hehe,die gi melaka
ade ape interview
pejadah tah

i-limited said...

daya ,,
jangan rindu-rindu .
kejap lagi dye balik lah tu ..
hehe ;)

NeSCAFe AiS !! said...

yeah,,
kejap lagi die balik
huhuhu..wait it

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...