Welcome to Nescafe Ais Blog . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

03 January 2011

kESuNyiAN hARikU !!

bgun pagi2 terus tgok fon.. senyap jer mucuk aku. 
mesti belom bgun..
takpelah,, kejap lagi aku kejut..
huh..adik da siap2 nak gi skul..
aiks..salu kitorg akan berebut bilik air. nak mandi.
tp arini aku tgok jer die siap2..bosan nyer
aku rindu pada kawan2..ape citer diorg yerk..hmm,sdih lah
alahai cpt jer mse berlalu..aku pon dah lama mninggalkan alam persekolahan
adik ngan abah pagi2 suda ke sekolah..tggal aku ngn umi.
kmas2 ape2 yg patut..gi buang sampah
then bila dah siap msak makan dgn umi..
jam da mnunjukkan kol 11pg..umi sibuk bersiap nk gi skull
tggal aku sorg2 kat rumah
grrr...sdih nyer..rindu nk balik skolah!! :'(



Thank for reading , drop your comment please

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...